ocena pracownikaKażda firma, która zamierza prowadzić swoją działalność w swoich podstawowych założeniach ma jak najlepszą jakość obsługi klienta. Wiemy doskonale, że dobrze wyszkolony, sumienny i konsekwentny pracownik potrafiący w przyjazny sposób obsłużyć klienta to fundament każdej działalności. W jaki sposób jednak zweryfikować to czy praca, którą wykonuje faktycznie spełnia nasze oczekiwania. W tej sytuacji najlepiej zwrócić się do firm specjalizujących się w tej dziedzinie. Konstruują one projekty zwane "Ocena pracownika".



Jest to zwykła kontrola w naszej firmie podczas, której najęty przez nas audytor dokładnie sprawdza jakość pracy wykonywanej przez zatrudnionych ludzi w naszej działalności. Ocena pracownika jest bardzo skuteczną metodą. Główną zaletą całej akcji jest przede wszystkim nasz wpływ na przebieg rzekomego audytu. Tak zwany cichy klient przed wybraniem się do firmy dostaje skrupulatnie przygotowany plan i schemat działania.



To my ustalamy jakie pytania ma zadawać podczas obsługi. Na co ma zwrócić szczególną uwagę i na jakiej płaszczyźnie sprawdzić nasz personel. Równie popularne są testy kompetencji. Po dokonaniu audytu dostajemy specyfikację z przebiegu takiej wizyty. Mając takie informacje mamy doskonale skonstruowany feedback dzięki któremu możemy dokonać kolejnych zmian.